Manfrotto Professional camera backpack for DSLR MP-BP-20BB

Batoh na profi techniku s pláštěnkou, kapsa na 13" notebook.... více
3 429.75 Kč bez DPH
obvykle 3 dny
4 150 Kč

Manfrotto Professional camera backpack for DSLR MP-BP-20BB

Špičkový, univerzální, bezpečný a odolný fotografický batoh Manfrotto veliksoti 20 řady Professional pro DSLR a videokamery je stvořen pro profesionály požadující komfort. Je navržen tak, aby umožnil vzít si celé své pracovní místo s sebou. Takže si můžete být jisti, že na cestách budete mít po ruce všechno potřebné vybavení. Je vyroben tak, aby vyhovoval DSLR a veškerému základnímu příslušenství včetně objektivu 70-200 / 2,8, dalšího těla fotoaparátu, 4 dalších objektivů, blesku, stativu a dalšího příslušenství.

Tento praktický i prostorný batoh má velký otvor, díky kterému se vyhnete nežádoucímu prohledávání batohu. K dispozici je také polstrovaná přihrádka na 13" notebook.

Pro větší klid v duši má tento batoh chytrý systém ochrany fotoaparátu Manfrotto (CPS). Tento inovativní design udržuje veškerý váš výstroj uzamčený na svém místě. Vnější materiál je vyroben z odolné vícevrstvé konstrukce, která zvyšuje jeho odolnost. Navíc je dodáván s vlastní pláštěnkou pro případ špatného počasí.

Rozměry:

  • Vnější rozměry: 31 x 20,5 x 43,5 cm
  • Vnitřní rozměry: 24 x 12 x 38,5 cm
  • Prostor pro notebook: 24 x 2 x 38,5 cm
  • Hmotnost: 1,69 kg
Vnější rozměry
31 x 20,5 x 43,5 cm
Vnitřní rozměry
24 x 12 x 38,5 cm
Vnitřní objem (litry)
11,09
Hmotnost
1,69 kg
Barva
Černá

Manfrotto Professional camera backpack for DSLR MP-BP-20BB