Obchodní podmínky

Cena je stejná při nákupu v kamenné prodejně i přes internet.
Při platbě kartou se NEPLATÍ žádná přirážka k ceně.

 

Zboží si můžete buď vyzvednout osobně v našem obchodě, nebo ho zasíláme na Vámi udanou adresu a to prostřednictvím:

  • České pošty - Balík do ruky
  • České pošty - Balík na poštu
  • spedicí PPL - tento dopravce nabízí od 12/2015 doručování i v sobotu (na soukromé adresy)
  • spedicí PPL na Vámi vybraný ParcelShop

    

 

Zasílané zboží obsahuje řádně vyplněný záruční list. Pokud se jedná o zboží, které nemá výrobní číslo a není tedy výrobcem vybaveno záručním listem, slouží pro uplatnění záruky faktura – daňový doklad, která je v zásilce stejně jako dodací list přibalena vždy. Poštovné je vyčísleno na přiložené faktuře.

 

Výše poštovného:

Česká pošta

  • dobírka - Balík do ruky 95 Kč, nad 7.000 Kč s DPH zdarma
  • dobírka - Balík na poštu 90 Kč, nad 7.000 Kč s DPH zdarma
  • úhrada převodem 80 Kč, nad 7.000 Kč zdarma

Spedice PPL

  • dobírka 100 Kč, nad 7.000 Kč s DPH zdarma
  • úhrada převodem 85 Kč, nad 7.000 Kč s DPH zdarma
  • PPL na Slovensko dobírkou 355 Kč Cena zásilky je přepočítána na eura podle aktuálního kurzu.

V případě osobního odběru Vám samozřejmě poštovné neúčtujeme.

 

V celém e-shopu jsou uvedeny ceny s DPH, cena bez DPH je uvedená v detailech zboží, kam se dostanete po kliknutí na zboží. U zboží je také vždy uvedena expediční doba. Pokud zjistíme že dodací lhůta by byla v konkrétním případě delší, tak Vás na tuto skutečnost upozorníme. Je potom na Vás, zda budete chtít na zboží počkat nebo od objednávky odstoupit.

 

Odstoupení od kupní smlouv - Vrácení zboží

Při nákupu mimo obchodní prostory prodávajícího, tedy nejčastěji přes internet, máte právo do 14. dnů od převzetí zboží odstoupit od kupní smlouvy. V takovém případě nám dejte vědět o svém úmyslu a zakoupené zboží nám doručtě zpět na naši adresu. Zboží je možné buď poslat nebo přinést osobně a to na adresu:

VK Foto
Francouzská 18
120 00 Praha 2

My Vám nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy vrátíme peníze za zboží včetně nákladů za dopravu. Peníze můžeme poslat složenkou na Vaši adresu nebo převodem na Váš účet. Dejte nám prosím vědět jakou formou chcete peníze vrátit a adresu pro vrácení nebo číslo Vašeho účtu.

Mimosoudní řešení sporu

V souvislosti s novelou občanského zákoníku (článek 378/2015 Sbírky) je možné na popud zákazníka případný spor řešit prostřednictvím České obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2: www.coi.cz

 

Ochrana osobních údajů

Všechny údaje, které vyplníte při registraci, slouží pouze k bezpečnému doručení zásilky a nejsou poskytovány žádným dalším subjektům.

 

Osobní odběr

Před dokončením objednávky zvolte způsob dopravy na "osobní odběr". Budeme Vás kontaktovat v okamžiku, kdy pro Vás bude zboží přichystáno. Platit můžete v hotovosti nebo prostřednictvím platebních karet. Výhodou osobního odběru je, že si u nás před nákupem můžete zboží prohlédnout a vyzkoušet. Nákup je tak uzavřen v našem obchodě zaplacením a převzetím zboží.

 

Akceptujeme tyto karty:

MasterCard, EuroCard, Maestro, MasterCard Electronic, Diners Club, American Express, VISA, VISA Electron, V Pay, JCB

   

 

Nakup na splátky

V našem obchodě lze také nakupovat na splátky. Nákup na splátky lze realizovat osobně v našem kamenném obchodě, ale i na dálku přímo v e-shopu. V pokladně stačí pouze zaškrtnout volbu "Na splátky ESSOX" Je možné zvolit různé varianty úvěrových produktů společnosti Essox - můžete zvolit výši přímé platby při nákupu (a to i 0 Kč) i počet splátek. Bližší informace naleznete zde.

 

Záruční podmínky

Pokud dojde k závadě na dodaném zboží v záruční době, vyřizují opravy záruční servisy které jsou dovozcem k těmto opravám autorizovány. Seznam záručních servisů je přibalen k výrobku. Pokud se s reklamací chcete obrátit přímo na nás, můžete tak samozřejmě učinit. Je však třeba počítat s tím, že se v tomto případě doba na vyřízení reklamace o něco prodlouží (je to dáno tím že my zase přepošleme zboží do servisu, rychlejší je tedy když je zboží do servisu posláno přímo zákazníkem). V žádném případě nám zboží neposílejte na dobírku, zboží nepřevezmeme a zásilka se Vám vrátí zpět. Ke zboží vždy přibalte dopis kde popíšete závadu a uvedete zpáteční adresu. Je také nuto přiložit záruční list který zákazník od nás obdržel společně se zbožím. Pokud bude reklamace oprávněná, nebudeme Vám účtovat žádné další poplatky jako poštovné a balné. O oprávněnosti reklamace rozhodne autorizovaný servis.

 

EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“, eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu.

 

Zakládáme si na tom že máme k zákazníkům osobní přístup a věříme že budete s našimi službami spokojeni jako už spoustu zákazníků před Vámi.

váš nákup
0 položek za 0 Kč
detail košíku  k pokladně
Obchodní podmínkyrozšířené vyhledávání
Dodání a tvorba eshopu BINARGON® BINARGON s.r.o. Mapa webu: sitemap, Kanál RSS
Hodnocení obchodu na Zboží.cz

Rozumím    Další informace