Ve dnech 1.10 až 4.10. je zavřeno. Vyzvedávání a expedice objednávek bude probíhat v týdnu od 5.10.2020. Děkujeme za pochopení.

Olympus M.ZUIKO DIGITAL ED 12-100mm 1:4.0 IS PRO

Jedná se o velmi kvalitní základní objektiv s velkým rozsahem.... více
28 917.36 Kč bez DPH
Obvykle 2 dny
34 990 Kč
Kód: V314080BW000
EAN: 4545350051051
Záruka: 2 roky
Výrobce: Olympus
Popis a parametry

Olympus M.ZUIKO DIGITAL ED 12-100mm 1:4.0 IS PRO

Univerzální objektiv vhodný (nejen) na cesy
M.ZUIKO DIGITAL ED 12–100mm 1:4.0 IS PRO (24-200mm*) je univerzální objektiv s úchvatným 8,3x zoomem v kompaktním těle, ideální pro jakoukoli fotografickou úlohu.

Skvělá obrazová kvalita

Objevte velkolepou obrazovou kvalitu. Optické členy s unikátní povrchovou úpravou Z Coating Nano redukující odrazy a odlesky, stabilizace obrazu eliminující rozmazání snímků, vysokorychlostní AF a robustní konstrukce – to vše dohromady přináší kvalitu dokonale čistého a ostrého obrazu.

Zdvojnásobte čistotu obrazu

Nový objektiv M.ZUIKO PRO má nejen svoji vlastní stabilizaci obrazu (IS) ve 2 osách, ale nabízí také Sync IS. Tato technologie umožňuje objektivu bezproblémově spolupracovat s jakýmkoli kompatibilním OM-D a jeho 5osým IS systémem, takže průzračné fotografie a videa pořídíte snadno bez použití stativu.

Konstantní vysoká světelnost

Díky konstantní vysoké světelnosti 4.0 můžete s objektivem M.ZUIKO DIGITAL ED 12–100mm 1:4.0 IS PRO měnit ohniskovou vzdálenost od širokého záběru po telefoto, aniž byste si museli dělat starosti s expozicí. Vaše fotografie budou vypadat skvěle, ať je pořídíte v kterékoli denní nebo noční době.

Specifikace:

  • Profesionální objektiv s 8,3x zoomem, ideální na cesty
  • Konstantní světelnost 1:4.0
  • Odolá prachu, mrazu a stříkající vodě
  • Minimální zaostřovací vzdálenost 1,5cm pro mimořádný výkon při záběrech z blízka.
  • Kombinovaná kompenzace expozice až o 6,5 EV kroků* při použití kompatibilního fotoaparátu Olympus s vestavěnou 5osou synchronizací obrazu Sync IS
  • Povrchová úprava čoček Z Coating Nano, výrazně omezující odlesky
  • Vysoce přesný a velmi rychlý AF
  • L-Fn tlačítko a přepínací prstenec manuálního ostření
  • Hmotnost: pouhých 561g

• Případnou záruku můžete uplatnit u nás, nebo v oficiálním záručním servisu http://www.OLYMPUS.cz

Výrobce
Olympus - Zuiko
Pevné ohnisko / Zoom
Zoom
12-100 mm
Světelnost (f)
4
Typ bajonetu
Micro 4/3
Nejvyšší clonové číslo
22
Konstrukce objektivu
17 členů / 11 skupin
Obrazový úhel (˚)
84˚ - 12˚
Nejkratší zaostřitelná vzdálenost
0,15 m
Průměr filtrového závitu
72 mm
Formát snímače
Micro FourThirts
Průměr × délka
77,5 x 116,5 mm
Hmotnost
561 g
Dodávané příslušenství
Objektiv, sluneční clona LH‑76B, krytka objektivu LC‑72C, krytka objektivu MFT (zadní) LR‑2, pouzdro objektivu LSC‑0914, návod.
Distribuce
CZ

Olympus M.ZUIKO DIGITAL ED 12-100mm 1:4.0 IS PRO